Adio Taxify, bun venit Bolt !

/
/
9 mart. 19
/

Unul dintre cele mai mari servicii de ride sharing din Europa îşi schimbă numele. Principalul rival al Uber-ului trece din Taxify în Bolt. Deşi oamenii s-au obişnuit deja cu Taxify, se pare că pe termen lung denumirea de Bolt ar aduce mai multe beneficii de imagine (în traducerea companiei “bolt” înseamnă că poți ajunge oriunde dorești convenabil, rapid și confortabil).

Noul nume vine cu o nouă identitate vizuală, un nou logo şi o noută interfaţă a aplicaţiei. Schimbarea va fi făcută treptat în ţările în care Taxify este prezentă, lucru pe care îl veţi observa atunci când aplicația se va actualiza. Obiectivul companiei rămâne acelaşi şi anume acela de a oferi “curse la cele mai bune prețuri și cu cel mai mic timp de așteptare”.

Taxify a început în 2013 ca un mic business în Estonia, iar la mijlocul anului trecut compania era prezentă în peste 25 de ţări, avea peste 500.000 de șoferi și peste 10 milioane de clienți (de la 2.5 milioane clienți în august 2017).

Personal am mers cu Taxify de două ori şi de fiecare dată am dat peste şoferi foarte amabili, iar maşinile erau foarte îngrijite.

Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: Bolt, ride sharing, Taxify
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Grupul Toyota a lansat o campanie internaţională de rechemare în service a peste 1 milion de maşini (Toyota, Lexus, Subaru)

Pe 30 octombrie 2025, grupul Toyota a lansat o campanie internaţională de rechemare în service a peste 1 milion de maşini.

TOP 10: Mărci auto chinezeşti în România şi vânzările lor în primele 10 luni al anului 2025 (MG are o cotă uriaşă)

Cota de piaţă a mărcilor auto chinezeşti creşte constant în Europa, la nivelul primeler trei trimestre din 2025 aceasta fiind de 5.3%.

Pentru a spori profitabilitatea, Volvo va folosi mai multe componente produse de Geely

Situaţia celor de la Volvo este încă una stabilă, însă pentru şi mai multă linişte, oficialii companiei vor să ajungă în cel mai scurt timp la o marjă de profit de minim 8%.