În urmă cu câțiva ani am primit un comunicat de la Altex. Mă rog, de la compania de PR ce se ocupa de contul lor, cred că a fost și ultimul.
„Buna,
Anul acesta, Altex Romania – liderul pietei de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia – a ales sa comunice evenimentul de retail al anului printr-o noua idee creativa, pusa in scena de o dramatizare hazlie si inedita. In urma unui concurs de propuneri creative, a fost selectata agentia Graffiti BBDO pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei”. Campania urmeaza pozitionarea Altex Romania: in 25 de ani, Altex a invatat ce isi doresc romanii si promite, ca brand, „Cel mai mic pret din Romania”.
Am găsit pe mail și un vizual folosit la momentul respectiv:
Apropo-urile nu sunt deloc subtile. Își doreau să facă un pic de caterincă pe seama eMAG, pisica ce apare de Black Friday pe vizualurile lor etc.
Între timp, Blec Fraidei a dispărut în neant și au învățat să scrie Black Friday în mod corect. Ne reamintesc asta în fiecare anotimp. Eu le propun un BF continuu, de 365 sau 366 zile. Ar fi cu adevărat un adevărat record, o zi de vineri care se repetă în mod perpetuu.