Se pare că cifra 35 îi caracterizează pe cei de la Altex în acest sfârşit de an. Lanţul de retail a anunţat că în cele 35 zile de Black Friday 2016 (Dacă adăugăm şi Black Friday-ul de primăvară sau Black Friday-ul de vară depăşim 2 luni de Black Friday. Ceva cred că îmi scapă) organizat în perioada 20 octombrie – 23 noiembrie a avut vânzări cumulate de 103 milioane euro, adică un plus de 35% comparativ cu Black Friday 2015.
20% din aceste vânzări au fost realizat online, în timp ce restul de 80% au avut loc în cele 116 magazine Altex + Media Galaxy din ţară. Cele mai căutate produse au fost televizoarele şi smartphone-urile, iar compania a nominalizat şi câteva gadget-uri campioane la vânzări:
- LED TV UHD Smart Samsung cu diagonală de 152 cm;
- Ultrabook ASUS Zenbook cu procesor Intel Core i5;
- Smartphone Huawei P9;
- Consola Sony PlayStation 4.
„Clienţii îşi doresc tehnologie de ultim moment, care să răspundă ritmului de viaţă mai dinamic. Am dezvoltat cel mai mare Black Friday pentru a le asigura o gamă cât mai extinsă şi un interval de timp mai mare, astfel încât să găsească mai uşor cele mai bune opţiuni şi să aibă suficient timp pentru a face o alegere raţională” a declarat Daniel Mirea, retail director la Altex România.