Arhiva

Apple dictează termeni mai duri în comerţul care include dispozitivele sale de succes, iPad şi iPhone, cerând o cotă de 30% din încasările pentru conţinutul vândut direct pe cele două gadgeturi.

Noile reguli se aplică la nivel internaţional şi spun că dacă o publicaţie oferă un abonament digital pentru o versiune special creată pentru iPad, spre exemplu, ei trebuie să lanseze aceeaşi ofertă şi prin intermediul App Store.

Din orice abonament încheiat prin intermediul App Store, Apple păstrează 30%. Publicaţiile pot oferi în continuare abonamentele separat pe site-urile proprii, însă nu vor putea face legătura între site-ul lor şi aplicaţie.

Steve Jobs, aflat în concediu medical, a rămas implicat în activitatea companiei şi spune despre noul plan că “este o filosofie simplă. Când Apple aduce un abonat nou, îşi ia o cotă de 30%. Când o companie aduce un utilizator nou să folosească aplicaţia pentru gadgetul Apple, păstrează 100% din bani”.

Sursa: Ziarul Financiar

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Gadget.ro

Gadget.ro este un site de știri și recenzii tech cu o vechime de peste 10 ani. În această secțiune apar articole de tip advertorial, unele dintre ele nu sunt redactate de către noi și se menționează clar în corpul materialului dacă este cazul.