Apple

Interbrand – firma de consultanță specializată pe branding- realizează în fiecare an un top al celor mai importante 100 de mărci din lume. În acest top, primele cinci poziții sunt ocupate astfel: Coca-Cola ocupă primul loc, fiind urmată de Apple, IBM, Google și Microsoft.

Criteriul de analiză și selecție al firmei Interbrand se bazează pe 3 criterii:

1. Performanțele financiare ale produsului

2. Rolul jucat de o marcă în influențarea cumpărătorului să aleagă produsul său

3. Veniturile aduse companiei sau capacitatea mărcii de a cere un preț premium pentru produsele sale

Dintre toate mărcile de pe listă, Apple a avut cea mai mare creștere – 129% – în ceea ce privește valoarea mărcii sale. Samsung a avut o creștere de 40%, ocupând locul 9 iar Nokia o scădere de 16%, fiind pe locul 19.

Puteți vedea toate cele 100 de branduri aici.

Categorii: apple
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Gadget.ro

Gadget.ro este un site de știri și recenzii tech cu o vechime de peste 10 ani. În această secțiune apar articole de tip advertorial, unele dintre ele nu sunt redactate de către noi și se menționează clar în corpul materialului dacă este cazul.