Cred că fanii Apple au mari aşteptări de la “mărul muşcat” pentru anul viitor, mai ales că există o aşa zisă tradiţie ca producătorul american să aducă schimbări majore (în special la iPhone-uri) din doi în doi ani.
Chiar dacă iPhone-urile rămân în continuare cel mai vândut produs Apple, nici vânzările de smartwatch-uri nu stau rău. De exemplu, în trimestrul al treilea din 2019 Apple a reuşit să vândă peste 6.8 milioane de ceasuri, adică echivalentul a 47.9% cotă de piaţă. Este clar că şi pe această nişă Apple dă tonul.
Am aflat de curând că Apple a brevetat în Statele Unite ale Americii un soi de Touch ID integrat sub ecranul unui ceas inteligent. Această tehnologie va permite deblocarea ecranului pe întreaga sa suprafaţă şi va fi utilizat şi ca măsură suplimentară de securitate. Din acelaşi brevet mai aflăm că Apple intenţionează să mute antenele pentru conectivitate şi GPS-ul pe cureaua viitorului Apple Watch, lăsând astfel mai mult spaţiu pentru noi tehnologii.
Dacă pentru viitoarele iPhone-uri sunt aşteptări mari, acest brevet nu face decât să ridice ştacheta şi la viitorul Apple Watch.