La prezentarea oficială a Apple Watch, Tim Cook a declarat uşor arogant că acest smartwatch va fi singurul care va conta pe această nişă. Chiar dacă la început această afirmaţie a fost privită cu o uşoară neîncredere, se pare că aceasta se adevereşte uşor, uşor, iar Apple Watch acaparează piaţa.
Cei de la mobilesiri.com au realizat un infografic care să susţină cu exemple concrete de ce Apple Watch este deja singurul smartwatch care contează. Printre cele mai importante date prezentate de aceştia regăsim:
– Apple Watch s-a vândut în peste 1 milion de unităţi în doar 24 de ore;
– Apple Watch s-a vândut în ziua lansării cât restul smartwatch-urilor în tot anul 2014;
– în ritmul actual, Apple Watch ar putea atinge borna de 36 milioane unităţi vândute într-un an de la lansare;
– este singurul smartwatch care vine cu două variante de display: 38 mm cu rezoluţie 340×272 pixeli, respectiv 42 mm cu rezoluţie 390×312 pixeli;
– 27% dintre utilizatorii Facebook sunt interesaţi de Apple Watch.
Personal consider Apple Watch ca un nou succes pentru compania cu sediul în Cupertino, cu vânzări foarte bune comparativ cu restul concurenţei. Însă şi acest device are problemele sale şi este departe de a fi un gadget care să monopolizeze piaţa. Succesul este adus în special de mulţimea de fani Apple şi mai puţin de utilitatea adusă de acest smartwatch. Nu mai vorbim de preţ.
Credeţi că Apple Watch este singurul smartwatch care contează?