Foarte frumos mod de a-şi recompensa clienţii pentru cele 4 zile în care serviciul de mesagerie al companiei nu au funcţionat corect! Research in Motion, producătorul canadian al Blackberry, va oferi clienţilor săi aplicaţii în valoare de 100 dolari ca un mod de compensare pentru acele zile în care acest serviciu a funcţionat deficitar. Operatorii de telefonie Orange şi Vodafone au anunţat la rândul lor că îşi vor recompensa şi ei utilizatorii.
RIM a subliniat că utilizatorii vor putea alege dintr-o listă ce aplicaţii vor dori ei, în limita sumei de 100 de dolari, ca o formă de mulţumire pentru răbdarea de care au dat dovadă clienţii. “Reteaua noastra mondiala sustine nevoile a peste 70 de milioane de clienti”, a declarat Mike Lazaridis, CEO al RIM. “Apreciem valoarea relatiei noastre cu clientii si am muncit din greu pentru a-i mentine multumiti in ultimii 12 ani.”
Aplicaţiile vor fi disponibile începând cu săptămânile ce urmează iar clienţii le vor putea achiziţiona până la sfârşitul anului. Între ele se numără: Sims 3, Bubble Bash 2, Shazam Encore, Photo Editor Ultimate si Vlingo iar dacă niciuna nu va fi pe placul utilizatorilor, aceştia vor beneficia de o lună de suport gratuit din partea RIM.
„Suntem recunoscători clienţilor Blackberry pentru răbdare de care au dat dovadă. Ne-am cerut scuze de la ei şi vom face tot ce ne stă în putinţă pentru a restaura încrederea lor în compania noastră. Actualmente, luăm măsuri drastice şi imediate pentru a preveni astfel de întâmplări, pe viitor „, a mai declarat Lazaridis.
Sursa: The Inquirer