OnePlus, compania care a atras admiraţia tuturor printr-o strategie simplă şi corectă schimbă regulile jocului şi încearcă să intre la masa bogaţilor. Oare această trecere de la un start-up de succes, la un producător cu pretenţii va fi apreciată de fani ?
După lansarea cu surle şi trâmbiţe a flagship-ului OnePlus 7 Pro (OnePlus 7 a fost şi el pe acolo ruşinat), compania chineză a anunţat şi începerea unei colaborări cu Robert Downey Jr, aka Iron Man, aka Sherlock Holmes. Un actor mare, de impact, însă şi unul foarte costisitor. În urmă cu ceva ani (parcă prin 2013) HTC îl numea pe acelaşi Robert Downey Jr drept brand ambasador şi îl plătea cu 12 milioane de dolari pentru un contract de 2 ani. Vă daţi seama ce sumă a plătit OnePlus acum ? Pe puţin 20 – 25 milioane de dolari (dacă perioada este similară).
Această decizie costisitoare + mărirea preţului considerabil pentru noul telefon confirmă ideea unui OnePlus nou, unul care a ajuns la un nivel de maturitate deplină (sau cel puţin aşa consideră ei).
Ca fan OnePlus nu cred că era nevoie de Robert Downey Jr în peisaj, banii respectivi puteau fi investiţi în altceva (de exemplu în display-ul utilizat pe OnePlus 7 Pro au fost investiţi aproximativ 15 milioane dolari şi se pare că rezultatul este unul wow), însă ca plan de dezvoltare al companiei poate fi un succes răsunător.
Chiar dacă OnePlus şi-a atras multe critici cu noua lansare, primele unităţi de OnePlus 7 Pro s-au vândut ca pâinea caldă (în Europa primul lot s-a dat în vreo 3 ore). Următoarea fereastră de comandă va fi deschisă pe 21 mai şi sunt şanse foarte mari ca şi atunci stocul să se epuizeze rapid. Folosind acest link de referral puteţi beneficia şi de un voucher de 10 euro pentru accesorii.
OnePlus riscă în acest moment, însă destul de asumat. Investesc foarte mulţi bani în promovare, însă cu un smartphone bun şi o imagine de brand la fel de bună au toate şansele să ajungă acolo unde şi-au propus, la masa bogaţilor.