Diverse

AVON a pregătit o platformă integrată de comerț electronic pe care au denumit-o AVON Online. Piața locală de e-commerce B2C (business to consumer) ar fi de 1 miliard euro în 2014 potrivit unui studiu realizat de către Daedalul Millward Brown. 1.2 milioane de români aleg să-și facă achizițiile online. La nivel european s-ar ajunge la 625 miliarde euro pentru eCommerce-ul B2C.

Piața de cosmetice ar reprezenta 34% din produsele cumpărate online, iar valoarea medie a unui coș virtual s-ar ridica la 133 lei față de 153 lei pentru categoria fashion.

Declarație oficială:

De-a lungul timpului, am înțeles că, oricât de repede ar evolua lumea în care trăim, dorința femeilor rămâne aceeași: să fie frumoase. Se schimbă, însă, modalităţile prin care achiziţionează şi folosesc produsele cosmetice. Noua platformă este o dovadă a modului în care tehnologia se adaptează stilului actual de viaţă, mult mai dinamic, în care totul este la îndemană, în cel mai scurt timp. Încă o dată redefinim pentru clienţii noştri frumusețea, de data aceasta în mediul online. Sperăm ca platforma să fie adoptată rapid de cât mai mulţi clienţi şi să reprezinte cu adevărat un punct de referinţă în ceea ce priveşte viitorul serviciilor AVON Online” a declarat Răzvan Diraţian, Director General Avon Cosmetics România şi Republica Moldova.

Mai multe informații pe avon.ro.

Categorii: diverseretail
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.