Colaborările între diferite companii din zona tech și cele din sfera automotive sunt destul de dese, printre cele mai recente de care îmi amintesc că am scris fiind cea dintre MSI și Mercedes-AMG. Sigur că, de cele mai multe ori, companiile auto vizate de astfel de colaborări sunt cele cu imagine de marcă puternică.
La fel procedează iată și Bang & Olufsen, care anunță un parteneriat cu Ferrari. Adunat, sunt peste 170 de ani de inovație din partea celor două companii – Bang & Olufsen activează din 1925 în industria globală de sunet și imagine în Struer, Danemarca, iar Ferrari în cea auto începând cu 1947, în Maranello, Italia.
Cele 4 produse Bang & Olufsen din colecția Ferrari sunt reprezentate boxele Beosound 2 și Beosound Explore, respectiv căștile Beoplay H95 și Beoplay EX. Toate au în comun nuanța de roșu intens, prezentă din plin sau doar pe unele detalii, ce creează astfel legătura inconfundabilă cu semnătura mărcii Ferrari.
Boxa Bang & Olufsen Beosound 2 oferă o experiență audio la 360 de grade, în timp ce designul său este flexibil pentru a permite amplasarea pe podea, pe masă sau pe raft.
Beosound 2 Ferrari Edition este anodizată la fabrica Bang & Olufsen 5 din Struer, reimaginând designul în roșul ce a devenit semnătura de marcă Ferrari. Corpul din aluminiu este lustruit, iar emblema Ferrari se vede de sub grilă.
Beosound Explore este o boxă portabilă, destinată utilizării la exterior, având rating IP67. Conectivitatea wireless se dface prin Bluetooth cu Fast Pairing, în timp ce autonomia poate fi de până la 27 de ore de redare.
Beosound Explore Ferrari Edition vine cu logo-ul constructorului din Maranello gravat cu laser. Corpul, realizat din două straturi de aluminiu, este anodizat în roșu și negru, astfel încât grila să iasă în evidență instantaneu prin contrast cu interiorul de culoare închisă.
Căștile Beoplay H95 sunt vârful de gamă Bang & Olufsen, și se laudă cu cel mai bun sunet și inovație pe acest segment. Driverele personalizate, din titan, livrează un sunet puternic, iar anularea activă a zgomotului permite utilizatorului să-l ajusteze prin simpla rotire a inelului de aluminiu al căștii. Autonomia este de până la 38 de ore.
Versiunea Ferrari este în nuanța atemporală de negru a producătorului auto, cu siglele Bang & Olufsen și Ferrari gravate cu laser. Sub carcase, grilajele difuzoarelor din titan au fost anodizate într-o nuanță de roșu intens, selectate special pentru această colaborare.
Beoplay EX, cele mai puternice căști TWS de la Bang & Olufsen, vin și cu funcție de anulare activă a zgomotului. Carcasa de încărcare wireless permite o redare de până la 20 de ore. Șase microfoane și tehnologia inteligentă de formare a fasciculului promit că Beoplay EX poate fi utilizat pentru a prelua apeluri în cele mai bune condiții.
Pentru Colecția Ferrari, casca dreaptă Beoplay EX include logo-ul negru Ferrari, așezat sub sticla turnată în roșul emblematic al mărcii, tăiată și lustruită pentru a oferi o strălucire de oglindă.
Prețurile recomandate pentru colecția Ferrari de la Bang & Olufsen sunt:
- Beosound 2 – 4.999 EUR;
- Beoplay Explore – 249 EUR;
- Beoplay H95 – 1.299 EUR;
- Beoplay EX: 499 EUR.
Colecția Ferrari este deja disponibilă pentru precomandă în magazinul monobrand Bang & Olufsen Aviației din București, Bd. Nicolae Caramfil 74A.