Beko România (fostul Arctic România) are un serviciu de Suport Clienţi rapid şi foarte eficient (încă fără AI, direct prin contact uman)

Diverse
/
/
29 nov. 25
/

Majoritatea multinaţionalelor ne întâmpină azi cu AI din belşug în orice contact direct cu serviciul de Suport Clienţi / Relaţii cu Clienţii. Această interacţiune este de foarte multe ori obositoare şi fără un rezultat final (în unele cazuri este o adevărata aventură să ajungi la un contact uman).

Săptămâna aceasta mi s-a stricat uscătorul de rufe, unul cumpărat prin decembrie 2021. Pe atunci l-am cumpărat într-o campanie cu extragaranţie 5 ani oferită de Arctic şi iată cât de bine mi-a prins acest lucru. Din păcate link-ul primit în urmă cu aproape 4 ani pentru generarea certificatului de garanţie comercială de durabilitatea nu mai funcţiona (între timp Arctic România a devenit Beko România), aşa că am sunat la Suport Clienţi (*9010).

După doar câteva secunde de informare despre înregistrarea apelului şi încă 2-3 alegeri (dacă am produs Beko sau Arctic, dacă vreau cu un reprezentant call center etc.), am ajuns să discut cu o domnişoară (după voce părea tinerică) foarte amabilă şi dornică să ajute. I-am explicat problema, i-am dat toate datele solicitate şi în timp ce eu încă vorbeam şi îi mai explicam diverse, mi-a şi trimis pe mail certificatul de garanţie comercială de durabilitate.

Aceasta în continuare foarte amabilă mi-a transmis că tot ea mă poate ajuta şi cu programarea în service a uscătorului. Îi spun şi aici problema, notează şi face un ticket la ei în sistem. Totul rapid, fără stres, nervi şi alte probleme.

Nu ştiu dacă întreg apelul a durat 5 minute (dar e mult), timp în care mi s-au rezolvat două probleme (am primit certificatul şi am fost programat în service).

Excelent serviciu de Suport Clienţi din partea Beko România! Felicitări!

PS: între timp a venit şi domnul de la firma locală parteneră, a verificat problema şi mi-a comandat deja piesa defectă. Foarte bună colaborare şi la nivel local.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Boxe pasive DALI Kupid – review (Sunet de 5 stele la un preț accesibil!)

„Salut, eu sunt Darius și am o problemă!”. Da, trebuie să recunosc că de absolut fiecare dată când am ocazia de a testa un produs din zona audio, în special boxe și căști, ajung să petrec mult prea mult timp ascultând și tot ascultând… Asta fiindcă, așa cum am deschis acest articol, am o problemă:…

Chinezii de la CATL şochează şi anunţă că în 3 ani vor exista nave transportatoare de containere cu propulsie electrică şi baterii, compatibile cu rutele transoceanice

Industria de transporturi maritime este unul dintre cei mai mari poluatori la nivel global (peste 700 de milioane de tone de CO2 anual), iar momentan pentru aceasta se caută soluţii alternative. În acest caz propulsia electrică nu este încă o opţiune, însă în China se lucrează intens la schimbarea acestui lucru.

S-au scumpit din nou biletele de tren (pe distanţa Brăila – Bucureşti mai merită să mergi cu trenul ca adult doar singur şi doar la clasa a 2-a, în orice alt scenariu, maşina este mai ieftină)

Am aflat că s-au scumpit din nou biletele de tren, de data aceasta cu 9.88%, adică s-a ţinut cont de indicele preţurilor de consum (IPC). Se pare că aceasta este a patra scumpire din vara anului 2022 şi până în prezent.