evoMAG s-a afirmat în ultima perioada ca un fel de lider al magazinelor din it&c, într-un top ad-hoc de 3 – 4 magazine excluzând eMAG care joacă în altă ligă. Black Friday în ediția pe 2013 va fi organizat pe 22 noiembrie până pe 24 noiembrie în limita stocurilor disponibile, iar reducerile se vor situa până la maxim 70%.
Declarații oficiale:
„Pentru anul acesta evoMAG a pregatit 3 zile de mega reduceri. Astfel, de vineri pana duminica, in limita stocului disponibil, clientii vor avea acces la reduceri semnificative la aproape toate categoriile de produse. Ne asteptam ca produsele cele mai cautate sa fie, in continuare, laptopurile, smartphone-urile, tabletele si televizoarele. Cat priveste reducerile, acestea vor ajunge pana la 70%. Reduceri mai mari, de pana la 90% vom oferi la ceasuri, unde WatchShop.ro a pregatit o oferta mult mai atragatoare decat cea de anul trecut”, a declarat Mihai Patrascu, CEO evoMAG.
„Noul spatiu de depozitare ne va permite sa ne marim stocul de produse si sa-l gestionam mai usor. Iar amplasarea spatiului comercial va permite atragerea unui numar mai mare de clienti. In plus, am majorat numarul angajatilor la departamentele care presupun interactiunea cu clientii si cu produsele comandate de acestia. Avem astfel mai multi oameni la call center, colete (depozit), showroom si vanzari”.
„In cifre, Black Friday s-a tradus anul trecut pentru evoMAG in 9.000 de comenzi, peste 10.000 de produse comandate si peste 250.000 de vizitatori unici. Pentru anul acesta ne asteptam la o crestere de cel putin 30 – 40% in comparatie cu anul trecut, pana la aproximativ 350.000 – 400.000 de vizitatori unici”.
evoMAG a derulat și un studiu referitor la dorințele românilor în ce privește Black Friday. 16% și-ar dori să achiziționeze un smartphone, 12.5% se uită după electrocasnice mici, 10.5% caută un laptop, 10.4 ar investi într-o tabletă.