Da. Știu. Deja se prefigurează o mare nebunie în jurul ediției pe 2013 a Black Friday. eMAG este cel mai mare shop online și atenția este centrată asupra lor. Au cea mai mare priză la public în online și de aici puterea de a negocia discount-uri pe măsură. Pe surse pot să vă spun că volumul de marfă pregătită de eMAG pentru Vinerea neagră a reducerilor ar fi de trei ori mai mare și la nivel logistic se pregătesc să livreze în maxim șapte zile.
De aici reiese un challenge major. S-au pregătit și la nivel de infrastructură. Sunt zeci de teste ce au fost rulate și încearcă să facă față la valul de clienți ce vor intra din miez de noapte și vor da refresh la maxim pe eMAG.ro.
Pe de altă parte nu trebuie să vă entuziasmați prea tare în ce privește acel 3x al volumului. eMAG s-a deschis către tot felul de produse noi în ultimul an de zile: Turism, Jucării, Copii și Bebe, Auto, Asigurări și Roviniete, Casă, Grădină și Petshop etc. Vă dați seama că o parte din promoții vor fi și în aceste categorii mai puțin atractive pentru cei interesați de gadgets.
În 2012, eMAG a adus 120.000 de produse și numărul total de produse achiziționate de Black Friday s-a ridicat la 149.843 (sursa). Peste 360.000 de produse pregătit de Black Friday de către eMAG?
Zic să strângeți o sumă consistentă pentru că Black Friday 2013 ne va rezerva ceva suprize plăcute.