Luna trecută a fost un dezastru total pentru tot ce înseamnă si a însemnat vreodată Blue Air. Începând cu data de 6 septembrie compania aeriană a oprit toate zborurile, iar de atunci şi până în prezent niciun avion Blue Air nu şi-a reluat cursele regulate.
Zecii de mii de români au fost afectaţi de problemele Blue Air, tocmai de aceea consider că în cazul în care compania îşi va mai relua vreodată activitatea, va trebui să tragă din greu pentru a-şi reface imaginea de companie serioasă (în prezent nu ştiu cine va mai risca să zboare cu ei).
Momentan Blue Air a transmis printr-un comunicat oficial că nu va fi capabilă să reia zborurile începând cu data de 10 octombrie, cum a informat iniţial. Operatorul aerian cu capital românesc se află în discuţii cu potenţiali investitori, creditori şi Guvernul României pentru o restructurare a profilului de capital.
Pentru că lucrurile nu evoluează într-un ritm dorit de reprezentanţii companiei, în acest ultimul comunicat nu a mai fost oferită o dată estimativă de reluare a zborurilor.
Iată intreg comunicatul:
“Multiplele dificultăți financiare și operaționale, generate de pandemia COVID-19, s-au făcut simțite într-o manieră severă la nivelul tuturor companiilor aeriene, însă cu și mai mare intensitate de către companiile aeriene regionale private care se luptă pentru supraviețuire. În pofida acestor greutăți și a altor elemente adverse, Blue Air – o mândră companie privată românească, face tot posibilul pentru a își relua operațiunile de zbor.
În acest scop, Blue Air se află în prezent în discuții cu potențialii investitori, creditori și Guvernul României pentru a-și restructura profilul de capital, astfel încât să poată reîncepe operațiunile aeriene. Având în vedere, însă, complexitatea acestui proces, Blue Air nu este, din păcate, încă în măsură să reînceapă să zboare din data de 10 octombrie 2022. Blue Air va trasnmite un anunț imediat după finalizarea discuțiilor în curs cu privire la momentul la care estimează că flota sa va decola din nou.
Blue Air regretă în mod sincer neplăcerile cauzate atât pasagerilor, cât și angajaților, creditorilor și furnizorilor săi, și continuă să depună toate eforturile necesare pentru a minimiza întârzierile în vederea reluării operațiunilor.”