Deși nivelul tehnologic ce se regăsește în automobilele BMW este la un nivel foarte înalt, iată că marca bavareză aduce încă o noutate pentru clienții săi. Magazinul de aplicații din BMW ConnectedDrive este acum disponibil și oferă posibilitatea unei personalizări și mai accentuate a automobilului.
În acest fel, producătorul de automobile premium devine prima companie auto ce oferă un magazin direct în mașină. Toate modelele BMW ce dispun de opțiunea ConnectedDrive vor avea pe viitor un magazin de aplicații integrat, din care vor putea să-și aleagă soft-urile favorite, întocmai precum utilizatorii Apple sau Google, prin App Store, respectiv Play Store.
Ce este BMW ConnectedDrive? Reprezintă o opțiune ce poate fi selectată de clienții mărcii în momentul în care își configurează viitoarea mașină. Prin aceasta, utilizatorii au acces la internet direct prin centrala multimedia a automobilului, fără să fie nevoie să partajeze conexiunea de la smartphone. Practic, există un locaș unde poate fi introdusă o cartelă sim cu opțiune de date activată.
Iată că pe viitor, toți proprietarii ce dispun de opțiunea BMW ConnectedDrive vor avea parte direct din mașină de un magazin virtual. Cumpărarea aplicațiilor va putea fi făcută la dealer în momentul plasării comenzii pentru automobil, direct din BMW ConnectedDrive sau prin serviciul BMW Assist Call Center.
Pentru moment, lista de aplicații disponibile în acest magazin este restrânsă, dar sunt sigur că odată cu trecerea timpului, dezvoltatorii își vor îndrepta atenția și către BMW ConnectedDrive. Până la urmă, de ce nu s-ar adresa unor clienți cu potențial financiar ridicat, pentru care câțiva dolari sau zeci de dolari ceruți pentru o aplicație sunt doar mărunțiș?