V-am zis că luna aceasta este cea a stastisticilor, cea în care toată lumea trage linie şi vede ce a fost bine, ce a fost rău. Sigur că în presă nu veţi găsi informaţii negative, în toate comunicatele sunt evidenţiate doar acele elemente care ajută brandul, compania.
Am primit şi de la Bolt un astfel de comunicat, unul cu statisticile anului în România, iar acestea sunt destul de interesante aş zice. Iată cele mai relevante informaţii aferente lui 2023:
- România a fost a doua ţară din Europa la numărul de curse şi kilometri parcurşi de un singur utilizator: 2.369 de comenzi pentru serviciul Bolt de transport la cerere și 20.469 de kilometri parcurși;
- țara noastră s-a clasat pe locul întâi la cea mai scumpă comandă plasată pe Bolt Market, una de 697 de euro;
- în 2023, cele mai populare zile pentru cursele de ride-hailing Bolt au fost vineri și sâmbătă seara, iar Bolt a preluat cel mai des clienți de la şi către Aeroportul Henri Coandă;
- 117.702 călătorii au fost realizate cu animale de companie în maşină;
- un singur utilizator a efectuat 1.316 curse cu trotineta electrică, iar distanța medie parcursă a fost de 1.5 km;
- cea mai scumpă comandă de pe Bolt Food în 2023 a fost de 900 de euro, iar cel mai mare număr de comenzi individuale plasate de un singur client a fost de 659 euro;
- cel mai popular fel de mâncare comandat de români în 2023 prin Bolt Food a fost noodles, iar cea mai aglomerată zi pentru comenzi a fost vinerea.
Bolt este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în peste 25 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.