Bolt Food ne informează că începând cu această săptămână a introdus în ţara noastră funcţia de livrare programată.
Aceasta va permite clienţilor să plaseze comenzi chiar şi cu trei zile în avans la restaurante sau în Bolt Market, la produse alimentare şi non-alimentare. Lansarea funcţiei în această perioadă nu este deloc întâmplătoare, Bolt Food oferindu-le astfel posibilitatea celor aglomeraţi să îşi planifice din timp mesele pentru sărbători.
Bianca Dumitru, Country Manager Bolt Food România, a declarat: „Perioada sărbătorilor de iarnă este una foarte aglomerată, însă funcția de livrare programată ne ajută să creăm o experiență și mai transparentă pentru restaurantele și clienții care folosesc aplicația Bolt Food. Restaurantele pot maximiza numărul de comenzi printr-o mai bună planificare a timpului în bucătărie, curierii își pot mări câștigurile prin creșterea livrărilor pe parcursul zilei, iar clienții din comunitatea locală au acces la mesele lor preferate, gata preparate de restaurantele de pe Bolt Food, precum și la o selecție de peste 3.500 de produse din Bolt Market, oricând și oriunde doresc.”
Mecanismul de programare a unei comenzi este simplu și ușor de utilizat. Pentru a programa o comandă de la un restaurant sau de la un magazin Bolt Market, utilizatorii nu trebuie decât să parcurgă pașii obișnuiți de selectare a felurilor de mâncare sau a alimentelor preferate. Apoi, în secțiunea dedicată coșului de cumpărături, aleg Programează din lista de opțiuni de livrare și introduc data și ora la care doresc să le fie livrată comanda.