Software

Aşa cum scriam încă de la începutul acestei luni, serviciul de livrare mâncare Bolt Food a fost lansat în România. Acesta este disponibil pentru moment doar în Bucureşti, având deja contracte încheiate cu peste 100 de restaurante.

Livrările Bolt Food sunt realizate fără contact, iar aria de livrare restaurant – client este pentru început de 8 kilometri. În plus, până pe 3 iunie toate livrările în limita unei distanţe de 4 kilometri sunt gratuite*.

Cei interesaţi pot descărca aplicaţia Bolt Food din Google Play şi AppStore, iar cei ce vor să se înscrie pe platformă (restaurant sau livrator) o pot face pe food.bolt.eu.

 „Livrarea de mâncare a devenit un serviciu foarte solicitat în ultimele două luni și foarte necesar. Este motivul pentru care am grăbit cât am putut de mult pregătirile pentru lansarea sa, mobilizând toate resursele locale de care puteam dispune și reușind să-l aducem pe piață în numai câteva săptămâni. În mod normal, lansarea unui nou serviciu durează câteva luni și are alocate resurse dedicate, însă în acest caz oportunitatea de piață și dorința noastră de a le oferi partenerilor noștri noi surse de venit au primat, serviciul fiind pus la dispoziția clienților într-un timp record.

Activitatea noastră este bazată pe eficiență, astfel încât putem pune la dispoziția clienților, curierilor și partenerilor noștri cea mai bună ofertă de pe piață. Situația curentă a dus deja la schimbări mari de comportament în ceea ce privește livrarea din partea restaurantelor. Bolt oferă un preț mai mic de livrare în comparație cu alte platforme, asigurând, în același timp, pentru livratorii săi, cel mai bun suport. Pentru restaurantele care lucrează cu Bolt Food, baza noastră de clienți fideli – oameni care sunt deja atașați de brand, sunt familiarizați cu utilizarea aplicațiilor și cu plata prin card – este o comunitate extraordinară la care pot avea acces.” a declarat Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România.