Bolt anunță introducerea funcției de phone-masking, care ascunde numerele de telefon ale utilizatorilor și livratorilor Bolt Food, atunci când aceștia intră în contact prin intermediul aplicației.
Siguranța este un principiu fundamental, care se regăsește în toate verticalele de business ale Bolt, de la serviciile de ride-hailing, la închirierea de trotinete electrice și livrarea de mâncare. Funcția de phone-masking era deja prezentă în aplicația de ride-hailing a Bolt, iar acum acesta va fi disponibilă și pe platforma Bolt Food.
Bianca Dumitru, Country Manager Bolt Food România, a declarat: „Această funcție de securitate limitează la un nivel minim necesar informațiile împărtășite între utilizator și livrator. În timp ce aceștia se vor putea apela unul pe celălalt direct din aplicația Bolt Food, apelul telefonic va fi realizat printr-un gateway extern, iar participanții nu vor putea vedea numerele de telefon. Așadar, singura informație pe care livratorul o va avea despre utilizator, și invers, este prenumele acestuia. Metoda aceasta de contact este disponibilă alături de funcția de chat prin intermediul mesajelor text în aplicație.”
Pe lângă funcția de phone-masking, prezentă pe toate platformele Bolt, aplicația de ride-hailing mai dispune și de un buton de urgență, care este disponibil imediat după inițierea cursei. Acesta se regăsește în detaliile afișate sub harta care indică traseul parcurs de pasager, la secțiunea Instrumente de siguranță. Pasagerii pot folosi acest buton, rapid și discret, în cazul în care simt o amenințare imediată. De asemenea, în aceeași secțiune, utilizatorii au posibilitatea de a trimite prietenilor sau familiei un link cu detaliile cursei și traseul parcurs de mașina în care se află.
Un astfel de buton de urgență este disponibil și pentru șoferii parteneri, care îl pot folosi în cazul în care se simt amenințați, apelul fiind direcționat către 112.