Datorită unui update de pe twitter am dat de un articol. Nu ştiu dacă să îi dau crezare căci pagina respectivă arată munca unui amator dar să trecem în revistă ceva cifre „relevante”. O să trec numele blogurilor şi nu numele celor aflaţi în spatele tastelor:
– zoso.ro – 3000 de euro pe lună, peste 30.000 de an;
– arhi.ro – un banner pe blog costă de la 300 la 2000 euro;
– visurât.ro – de la 1200 până la 2000 euro pe lună, 25.000 de euro pe an;
– subiectiv.ro – 11.000 de euro pe an;
Update: Nu îmi vine să cred că s-a vorbit aşa lejer de venituri. 2009 a fost spre sfârşit un an de criză şi publicitatea online a avut de suferit ca şi întreaga piaţă.
Sursă imagine
Câştigurile din blogging, neserios vorbind
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro;
Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc.
Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4.
Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.
Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)
Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.
Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo
Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.
SAMEDAY a investit peste 80 milioane euro în ultimul an și este pregătit să proceseze peste 1 milion de colete pe zi (de Black Friday 2025 estimează 0.8 milioane colete procesate pentru ziua cea mai aglomerată – 10 noiembrie)
SAMEDAY a organizat un eveniment înainte de Black Friday 2025, unul ce a devenit cumva tradițional.
