Tabletele au fost la mare căutare pe anul în curs. Alin Niscov de la Visual Fan / Allview și Alexandru Drăgoiu de la E-Boda spun că piața s-ar ridica la 550.000 – 600.000 unități, din care 100 – 120.000 s-au comercializat în decembrie 2013.
Trag concluzia că în luna cadourilor mai degrabă au fost oferit tablete, laptopurile aflandu-se pe un trend descendent. Companiile românești ce se afla în spatele brandurilor Allview, Evolio, E-Boda, InfoTouch, Utok, Serioux etc pot spune că au tras lotul câștigător.
Majoritatea tabletelor comercializate în 2013 sunt în categoria de preț cuprinsă între 99 – 500 lei. Știți că eMAG de Black Friday a vândut o tabletă ultra low-cost cu 99 lei. Ei spun
că au dat imediat cele câteva mii de unități. 2014 se anunță un an interesant în ce privește vânzarea de tablete. Prețurile cad, specificațiile devin din ce în mai ofertante, concurența crește și brandurile de top vor avea și modele low-cost.