Televiziunea clasică continuă să existe, ba chiar rămâne şi destul de profitabilă. Într-un 2024 plin de evenimente politice, cele mai importante companii din domeniu au făcut bani chiar foarte frumoşi.
Iată deci cât au câştigat televiziunile din România în 2024:
- Pro TV SRL (Pro TV and CO) – cifră de afaceri de 229.9 milioane euro şi profit de 59.02 milioane euro💰;
- Antena Group (Antena 1 and CO) – cifră de afaceri de 140.8 milioane euro şi profit de 34 milioane euro💰;
- Dogan Media (Kanal D and CO) – cifră de afaceri de 57.6 milioane euro şi profit de 9 milioane euro💰;
- Antena 3 SA – grupul Intact (Antena 3) – cifră de afaceri de 22.7 milioane euro şi profit de 101 mii de euro💰;
- Campus Media SRL (Digi 24) – cifră de afaceri de 19.7 milioane euro şi profit de 162 mii de euro💰;
- RTV HD (România TV) – cifră de afaceri de 15.4 milioane euro şi profit de 293 mii de euro💰;
- B1 TV Channel (B1 TV) – cifră de afaceri de 4.8 milioane euro şi pierdere de 1 milion de euro💸;
- ABC Plus Media (Naţional TV) – cifră de afaceri de 4.7 milioane euro şi profit de 180 mii de euro;
- Publivol Creativ (Metropola TV) – cifră de afaceri de 4.6 milioane euro şi pierdere de 1.3 milioane de euro💸.
De menţionat că în top nu şi-au făcut apariţia Clever Business Transilvania şi Clever Media Network, companiile care deţin posturile de televiziune ale grupului Prima, deoarece acestea nu au depus încă bilanţurile la 2024. Cele două au obţinut în 2023 cifre de afaceri de 9.7 milioane euro, respectiv 47 milioane euro.
Ce mi se pare mie interesant este că Pro TV obţine un profit cam cât toate celelalte companii luate împreună. Acum că mută foarte multe evenimente sportive pe Voyo, posibil ca în perioadă următoare acesta să crească şi mai mult.
Sursa: paginademedia.ro