Orange este cel mai mare operator telecom din țara noastră cu peste 10 milioane de clienți și a prezentat rezultatele financiare înregistrate în Q3 2015. Din comunicatul de presă am structurat câteva date interesante.
- venituri de 243.2 milioane euro cu o creștere de 7% față de Q3 2014;
- venituri pe anul în curs de 697 milioane euro, creștere de 3.2% față de aceeași perioadă din 2014;
- plus de 79.000 abonați față de Q2 2015;
- peste 250.000 de abonați la serviciul Orange TV;
- trafic de internet mobil prin 4G cu 60% mai mare față de Q2 2015 și de 6 ori mai mare față de Q3 2014;
- de 2 ori mai multe smartphone-uri vândute în Q3 2015 vs Q3 2014 și de 4 ori mai multe tablete în aceeași perioadă.
Orange oferă acoperire 4G pentru 96% din populația urbană a României și 71% la nivel național / peste 4200 de localități. Apropo, în București au terminat un proiect ce le-a permis creșterea capacității cu 50%.
Dacă Orange reușește a încheia în forță și Q4 2015 s-ar putea să atingă pragul a 1 miliard de dolari euro în dreptul veniturilor. Din păcate, profitul nu era specificat. La nivel de grup, Orange a strâns 10.28 miliarde euro în Q3 2015, peste 263 milioane clienți.
Declarație oficială:
„Prin noua promisiune de brand lansată în acest trimestru, am formulat mai clar ca niciodată ambiția de a fi lângă clienții noștri în momentele esențiale ale vieții lor, pentru a-i conecta cu ceea ce contează mai mult pentru ei. Mai departe de o promisiune stau toate eforturile noastre făcute în zona de experiență a clientului – precum o rețea mai fiabilă în fiecare zi, noile abonamente din portofoliu și serviciul apel 4G, o nouă premieră în România – care aduc rezultate concrete pe termen lung.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.