Se pare că aplicaţia mobile Yahoo Mail a avut şi are în continuare un 27 februarie groaznic. Conform utilizatorilor din toată lumea, aplicaţia nu a funcţionat deloc ore întregi atât pe Android, cât şi pe iOS.
Pe site-ul downdetector.com un maxim al problemelor raportate a fost în jurul orei 17, iar de atunci situaţia s-a mai liniştit. S-ar părea că în versiunea iOS a aplicaţiei lucrurile au revenit la normal, însă în continuare aplicaţia pentru Android nu se deschide.
Se pare că un bug destul de serios afectează versiunea mobile a aplicaţiei, iar Yahoo ştie de problemă. Pe X (Twitter) reprezentanţii companiei au scris că „echipa noastră lucrează din greu pentru a rezolva problema”.
Personal am Yahoo Mail pe smartphone şi faza amuzantă a fost că azi am primit actualizarea la Android 14. După instalare a apărut acest bug şi iniţial am crezut că este din cauza update-ului. Am dezinstalat şi reinstalat de câteva ori Yahoo Mail, însă problema a persistat. Abia după ce am căutat puţin pe Google am aflat că este o problemă generală şi nu una punctuală în cazul meu.
Update: Problema a fost rezolvată. Yahoo Mail funcţionează normal pe device-urile cu Android (dacă încă aveţi probleme, reîncercaţi o dezinstalare şi reinstalare a aplicaţiei).