Mmorc este un shop online din China ce comercializează key-uri de Windows, Office 2016 și 2019, soluții antivirus etc. Poți achiziționa un key de activare pentru Office 2019 la 140 lei (28.98 euro). Toate detaliile sunt în articolul de față.

A. Folosiți codul GAD62 pentru o reducere de 62%:

Microsoft Office 2016 Pro plus Key – 19.29 euro;

Windows 10 Pro + Office 2016 Pro Key – 22.96 euro;

B. Prin codul GAD56 se obține o reducere de 56%:

Microsoft Office 2019 Pro plus Key – 28.98 euro;

Microsoft Office 365 Pro plus Global – 13.47 euro;

Windows 10 Pro + Office 2019 Pro Key – 34.44 euro. 

C. GAD40 aduce o reducere de 40%:

Windows 10 Pro Key  – 8.36 euro;

Windows 10 Home Key Global 32/64 Bit  – 8.14 euro; 

Microsoft Office 2019 Home & Students Key Global – 41.01 euro;

Windows 10 Pro + Office 2019 Home & Students Key Global Bundle – 46.26 euro;

Windows 10 Pro + Office 365 Pro plus Global Bundle18.44 euro. 

Sunt și soluții antivirus:

McAfee Total Protection 2020 1 Device 5 Years Key Global – 8.58 euro;

McAfee AntiVirus Plus 2020 Unlimited Devices 3 Years Digital Code Global – 17.49 euro;

McAfee Livesafe 2020 Unlimited Devices 3 Year Digital Code Global – 28.05 euro;

Kaspersky Total Security 2020 1 Device 1 Year Digital Code Global – 11.48 euro;

Kaspersky Total Security 2020 3 Devices 1 Year Digital Code Global – 15.85 euro;

Eset NOD32 Antivirus 2020 1 Device 1 Year Digital Code Global – 10.39 euro;

Eset Internet Security 2020 1 Device 1 Year Digital Code Global10.96 euro;

Orice eventuală achiziție recomand a fi făcută prin intermediul PayPal, iar instalarea cu activarea key-ului primit pe mail la o instalare pe curat / de la zero.

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY Note20 Ultra, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Strix Scar III. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.