Diverse

Interbrand a realizat un studiu legat de cele mai valoroase branduri globale – Best Global Brands 2019.

În top 20 sunt următoarele companii:

  1. Apple – 234 miliarde dolari, creștere de 9%;
  2. Google – 167 miliarde dolari, creștere de 8%;
  3. Amazon – 125 miliarde dolari, creștere de 24%;
  4. Microsoft – 108 miliarde dolari, creștere de 17%;
  5. Coca-Cola – 63 miliarde dolari, scădere de 4%;
  6. Samsung – 61 miliarde dolari, creștere de 2%;
  7. Toyota – 56 miliarde dolari, creștere de 5%;
  8. Mercedes – 50 miliarde dolari, creștere de 5;
  9. McDonald s – 45 miliarde dolari, creștere de 4%;
  10. Disney – 44 miliarde dolari, creștere de 11%;
  11. BMW – 41 miliarde dolari, creștere de 1%;
  12. IBM – 40 miliarde dolari, scădere de 6%;
  13. Intel – 40 miliarde dolari, scădere de 6%;
  14. Facebook – 39 miliarde dolari, scădere de 12%;
  15. Cisco – 35 miliarde dolari, creștere de 3%;
  16. Nike – 32 miliarde dolari, creștere de 7%;
  17. Louis Vuitton – 32 miliarde dolari, creștere de 14%;
  18. Oracle – 26 miliarde dolari, creștere de 1%;
  19. General Electric – 25 miliarde dolari, scădere de 22%;
  20. SAP – 25 miliarde dolari, creștere de 10%.

Mi se pare interesant cum ajunge Louis Vuitton în top 20, o companie ce nu are cifra de afaceri și amprenta celorlalți jucători enumerați mai sus.

Alte companii ce au ajuns în topul Interbrand:

40. Volkswagen – 12.9 miliarde dolari (dacă nu mă înșel, este liderul mondial la zi în ce privește vânzările de automobile);

74. Huawei – 6.8 miliarde dolari și scădere de 9% (la cifra de afaceri ce în 2019 ar ajunge să depășească pragul a 100 miliarde dolari);

75. LEGO – 6.8 miliarde dolari, creștere de 5%;

77. Ferrari – 6.4 miliarde dolari, creștere de 12%.

Ce spune Samsung despre locul 6?

Suntem entuziasmați că eforturile noastre constante de a oferi inovații semnificative în viața utilizatorilor noștri, menite să le facă viața mai bună, au fost primite atât de bine. Pentru că vrem să ne consolidăm poziția de brand, vom continua să ne ascultăm consumatorii, să învățăm de la ei și să participăm activ la schimbările din societate, schimbări care se bazează pe inovație”, a declarat YH Lee, CMO, Samsung Electronics. 

Categorii: anunturi-diverse
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.