Producătorul chinez ZTE a declarat că pe data de 5 ianuarie va ţine o conferinţă de presă în cadrul CES 2015 prin care va anunţa ultimele gadget-uri pregătite pentru prima parte a anului viitor. Până atunci, aceştia au emis o declaraţie de presă prin care şi-au anunţat noua strategie de business şi noul logo uşor schimbat.
Noua strategie de business M-ICT (Media Information Communications Technology) se axează pe inovare şi creştere a cotei de piaţă, dar pune bazele şi unei noi filozofii: Cool-Green-Open (CGE). Această nouă filozofie promite un plus de transparenţă în relaţia cu clienţii, sporirea responsabilităţii vis-à-vis de mediul înconjurător, dar şi o mărire a gamei de produse adresate tinerilor.
De asemenea, ZTE a lansat şi un nou logo. Acesta este mai vesel, mai elegant şi mai rotunjit. Principalele modificări comparativ cu cel vechi se rezumă la două mari aspecte: a fost modificată nuanţa de albastru şi a fost schimbat fontul. Noul font este unul mai tineresc, cu colţuri rotunjite, care la prima vedere oferă senzaţia de continuitate.