Arhiva

Cei de la emag.ro au anunţat primele statistici ale campaniei Crazy Days. Mai multe informaţii despre ziua Dell, găsiţi în articolele gadget.ro de aici şi aici.

Iată declaraţia oficială de pe Emag blog:

Prima zi încă nu s-a terminat dar avem câteva statistici foarte interesante pentru ce s-a întâmplat până acum:

-Creştere de trafic de aproape 100% a eMAG, generată doar de categoria laptopuri

-S-au comandat 850 de laptopuri Dell din promoţie şi estimăm o cifră de 1.200 până la sfârşitul zilei. Acestea în condiţiile în care în toată România, online şi offline, se vând zilnic aproximativ 1.000 de laptopuri din toate brandurile şi toate modelele.

-Estimăm că cel puţin 2/3 din cantitatea comandată sunt laptopuri cumpărate de clienţi care nu aveau în plan o achiziţie de laptop pe termen scurt, dar care au considerat că nu pot rata ocazia şi şi-au replanificat cheltuielile.

Iată că după Black Friday, şi Crazy Days confirmă un nou model de a face campanii – acela de tip eveniment de shopping, concentrat pe o tematică clară şi cu beneficii substanţiale pentru client. Brandurile care înţeleg noile modele de promovare şi participă la aceste evenimente îşi asigură o creştere substanţială a cotei de piaţă, mai ales prin generarea de cerere care nu ar fi existat în lipsa evenimentului.Probabil e de prisos să spunem că doar online se poate genera, în 10 ore, un eveniment de shopping cu efect de dublare a vânzărilor totale din piaţă.

Categorii: arhiva

Despre autor

Cosmin Muşat

Redactor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri de aplicaţii, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează LG G2 şi tableta LG G Pad 8.3.