Coca-Cola a lansat prima băutură răcoritoare carbogazoasă din lume realizată în parteneriat cu inteligenţa artificială

/
/
13 sept. 23
/

Coca-Cola a anunţat lansarea primei băuturi răcoritoare carbogazoase din lume realizată în parteneriat cu inteligenţa artificială. Aceasta se numeşte comercial Coca-Cola Y3000 şi a fost concepută în cadrul platformei Coca-Cola Creations.

Reprezentanţii gigantului american susţin că procesul de creare al acestei băuturi este unul revoluţionar pentru piaţa răcoritoarelor.

Coca-Cola Y3000 a fost creată în două etape astfel:

  1. Cercetătorii companiei au analizat cele mai apreciate arome de către consumatori, cât şi tendinţele generale ale pieţei;
  2. Toate aceste cercetări au fost ulterior transformate în date şi sintetizate cu ajutorul inteligenţei artificiale, cea care a dezvoltat profilul aromei finale.

Înţeleg practic că această băutură Coca-Cola Y3000 este un amestec de arome pe care inteligenţa artificială o consideră potrivită pentru majoritatea băutorilor de sucuri acidulate. Şi este fără zahăr.

Şi cum Coca-Cola este în top la nivel de marketing, Coca-Cola Y3000 va beneficia de foarte multă promovare, ba chiar va primi o colecţie vestimentară futuristă în această toamnă.

„Inspirați de atemporalitatea Coca-Cola, dorim să sărbătorim ideea tuturor despre cum ar putea arăta viitorul. Cu ajutorul tehnologiei AI, Coca-Cola Y3000 Zero Sugar imaginează care ar putea fi gustul unei Coca-Cola în viitor și introduce experiențe inovatoare pentru a explora viitorul”, a transmis Oana Vlad, director de strategii globale în cadrul companiei americane.

Coca-Cola Y3000 va fi disponibilă în ediţie limitată pe mai multe pieţe la nivel global (nu ştim dacă şi în România).

Surse: dcnews.ro, fooddive.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Netflix vrea să cumpere studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max, iar printre propuneri este şi crearea unui pachet comun Netflix + HBO Max pentru abonaţi

Mişcări importante pe piaţa de streaming video globală, studiourile Warner Bros. şi platforma de streaming HBO Max fiind scoase la vânzare de către Warner Bros. Discovery.

30 de gadgets cu preț de până în 300 lei – ep. 13

Printre cele 30 de gadgets de astăzi veți descoperi de la o instațație smart pentru bradul de Crăciun și până la un tester pentru apă cu nota 4.83 / 5 din peste 60 de review-uri.