Oricare cititor de bloguri îşi poate manifesta acordul, dezacordul cu ideile bloggerului prin comentarii. Dacă ai un număr ridicat de astfel de dovezi pe la articolele tale înseamnă că stârneşti reacţii, ai multe persoane ce trec pe acolo ş.a.m.d. 
          Prin intermediul lor îti poţi face prieteni – prin linkurile din spatele lor descoperi noi bloguri cu idei similare cu alte tale sau cu poveşti ce te intrigă. 
          În momentul în care îţi faci un blog şi vorbeşti de el celor din jurul tău ajungi să ai prieteni ce vizitează aberaţiile tale dar ajung pe acolo şi simpăticuţi de duşmani – îşi pun un nick-name evaziv şi încep să defăimeze tot ce reprezinţi. Tocmai de aceea a apărut moderarea comentariilor – am început să o folosesc şi eu pentru că la un moment dat un strofocat spune ce îi trece pe la gură( scuze, prin gând) fără să aibă pic de adevăr sau măcar să aibă puterea de a-şi asuma o identitate( mai ales că spune că mă cunoaşte s.a.m.d.). Dacă nu aş fi anticipat că există şi petardei de acest fel nu mă mai apucam de blogărit.
           Cert este că fiecare blogger îşi doreşte reacţii, comenturi şi cât mai multe. Există zeci de concursuri legate de rubrica mai sus menţionată. 
          O exista o reţetă pentru comenturi multe, multe?

        Clar, răspunsul este nu. Ai trafic, ai opinii pe blog. Vizitatori obţii prin originalitate şi un complex de factori care şi mie îmi scapă momentan. :)

Sursa imagine: aici.

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.