NVIDIA nu avea cum să lipseasxcă de la Computex anul acesta, iar acolo au prezentat, printre altele, două noi tehnologii software: ACE și o nouă generație pentru G-SYNC.
ACE este acronimul de la Avatar Cloud Engine și este un model AI care are ca scop să transforme jocurile prin introducerea inteligenței artificiale în personaje virtuale, numite și non-playable character (NPC). Dezvoltatorii de middleware, unelte și jocuri pot folosi ACE pentru jocuri pentru a construi și lansa limbaj, conversații și animații personalizate sub formă de modele AI în software-ul și jocurile lor.
În ceea ce privește G-SYNC, încă din 2015 Ultra Low Motion Blur (ULMB) a livrat claritate mai bună în mișcare pentru gamerii competitivi. La Computex 2023, NVIDIA a lansat G-SYNC Ultra Low Motion Blur 2 (ULMB 2), cu o claritate efectivă a mișcării de peste 1.000 Hz.
Astfel este promisă cea mai bună reducere a efectului de blur al mișcării pentru gamerii competitivi. Comparativ cu originalul, ULMB 2 se pare că oferă o rată de reîmprospătare completă a luminii de fundal, o luminozitate de aproape 2 ori mai mare și are practic zero diafonie.
Nu putem uita de tehnologia DLSS 3, cea care este disponibilă pe toate plăcile grafice din seria RTX 40. DLSS 3 va fi disponibil pe Diablo IV din 6 iunie, precum și pe Honor of Kings: World încă de la lansare, la fel și pe Ash Echoes și pe Legend of Ymir. Alte titluri ce se bucură deja de suport pentru DLSS 3 sunt Redfall, Returnal și The Lord of The Rings: Gollum. NVIDIA DLSS în oricare dintre versiunile sale este deja disponibil pe mai bine de 300 de jocuri.
Totodată, la Computex au fost anunțate noi laptopuri certificate NVIDIA Studio, precum ultra portabile de 14 inch, care vin atât cu un corp compact și ușor, cât și cu performanță de top. Cele mai importante mențiuni ce se încadrează în aceste cerințe sunt Acer Swift X 14, ASUS Zenbook Pro 14, GIGABYTE Aero 14, Lenovo Slim Pro 9i 14 și MSI Stealth 14.