La rubrica „culese din România” postăm de obicei situaţii neobişnuite, unele amuzante, altele nu, momente cum rar ne este dat să întâlnim. Azi avem un nou exemplu, unul destul de neaoş aş spune.
Trenul IR 1836 Cluj-Napoca – Bucureşti Nord a plecat marţi dimineaţă spre Bucureşti (a plecat la 7:40 şi ar fi trebui să ajungă la 20.19, deci da, cei 621 de kilometri sunt parcurşi în aproape 13 ore). Undeva în jurul orei 10:30, la ieşire din staţia Bărăbanţ, uşa de acces a ultimului vagon a căzut în timp ce trenul rula. Şi de aici începe tot amuzamentul.
La scurt timp de la incident, CFR Călători a ieşit cu un comunicat prin intermediul căruia ne informa că un utilaj feroviar ce aparţine de CFR Infrastructură a atins trenul aflat în mers şi a smuls uşa de acces.
Cei de la CFR Insfrastructură s-au revoltat când au aflat grozăvia şi au venit şi ei cu un comunicat, unul care susţine că “drezina pantograf care desfășura lucrări la linia de contact se afla într-adevăr la ieșire din stația Bărăbanț, doar că ușa vagonului din compunerea trenului IR 1836 a căzut “SINGURĂ ”pe liniile CF, fără ajutorul niciunui utilaj, în momentul intrării trenului în stația Bărăbanț, dovada fiind filmarea oficială de pe camerele de luat vederi din stație, care au surprins exact momentul în care ușa se desprinde și cade direct pe linii, fără a fi smulsă de vreun utilaj feroviar!!!”.
Adevărul este că dacă te uiţi pe filmare, da, uşa chiar cade singură. Media de vârstă a vagoanelor de călători din România este de 35 de ani, mă gândesc că poate o fi obosit şi uşa săraca, nu 😂😂😂? Off, off, CFR Călători ai vrut repede să arunci vina în ograda vecinului pentru a ieşi basma curată 👺👺👺.