Am primit un mesaj din partea unui cititor legat de serviciul OnePlus pentru modelul OP6.
“Am cumpărat un OnePlus 6 de pe site-ul oficial și după doua săptămâni am observat ca pe la capacul bateriei nu era bine lipit de rama metalica si intra mizerie. L-am trimis la service unde reparația a durat o luna și o zi din lipsa de piese. S-a înlocuit capacul bateriei. Pe lângă faptul că a durat atât a venit cu capacul bateriei nelipit pe toată suprafata.
Acum cei de la suport OP îmi cer să trimit telefonul din nou în service. Am zis că nu pot risca ca telefonul să mai stea încă o luna în service și le-am cerut să mi-l înlocuiască crezând ca durează mai puțin și toată situația este creata de ei, eu neavând nici un fel de vină. Până la urmă au fost de acord cu înlocuirea, dar durează 12 zile până ajunge înapoi.”
Cel mai bun preț pentru OnePlus se obține prin magazinul online ce livrează și în țara noastră. În ce privește problemele legate de garanție, ei se ocupă de transport etc. Totuși, uite că sunt și situații mai puțin plăcute precum cea de sus.
Putem extinde discuția în rubrica de comentarii.
Ca o notă personală, cred că până la urmă dacă vor trimite un telefon nou cumva își spală din păcate.