Am avut un articol legat de câteva oferte pe care Telekom le rulează în magazinul online propriu și am primit feedback de la un cititor ce a încercat să efectueze câteva comenzi. Cred că este ilustrativ pentru modul în care Telekom nu a evoluat și bate pasul pe loc în ce privește experiența de achiziționare.
Comentariul este preluat de aici.
„Am comandat trei telefoane azi de la ei de pe site: un P9 Energy (429 lei), un Sony M5 (309 lei) si un Allview la 59 lei. Mai au de exemplu Lumia 640 la 69 RON, Samsung S5 alb la 302 lei si nu numai.
Am făcut plata cu cardul (nu mergea cu numerar la livrare, dadea eroare siteul). Plata a fost procesata, am primit numar de comandă, dar niciun mail de la Telekom (doar de la procesatorul de card).
Am sunat la Telekom si surpriza: comanda nu era inregistrata in sistemul lor. Am fost intrebat de unde am gasit preturile astea. Am spus ca am cautat pe Google modelul telefonului si ca am fost directionat spre siteul lor, unde l-am adaugat in cos si am comandat. „A, pai asta nu înseamnă site-ul nostru oficial„, a zis tanti. N-a priceput detaliile, ca s-a facut comanda din Telekom punct ro etc. Am fost asigurat ca primesc banii inapoi pe card si ca „colegii de la IT se vor ocupa” (asta dupa ce m-au sunat ei inapoi, acum 5 minute).”
2019…, comentariile sunt cumva de prisos.
Adevărul este că nici magazinele online ale Orange, Vodafone și Digi Mobil nu impresionează, dar al Telekom mi se pare cel mai slab structurat. La ei nu poți structura oferta de terminale în funcție de Noutate, Digi i-a copiat aici când și-a refăcut prezența în online.