Cum poți activa noul Gmail?

/
/
14 iul. 13
/

La Google I/O 2013 a fost anunțată și o interfață nouă pentru Gmail pe desktop. Dacă nu ați trecut pe noua interfață vă atrag atenția asupra modului facil în care puteți face portarea.

1. Intrați pe Gmail, secțiunea Settings / colțul din dreapta. 

2. Selectați Configure Inbox. Bifați toate opțiunile care apar. 

3. Apare o fereastră de tip pop-up. Dați ok și gata. Ați trecut pe noua interfață. 

Marea noutate o reprezintă organizarea tab-urilor din parte superioară în Primary, Social, Promotions, Updates și Forums.

Câteva capturi de ecran:

Sursa: Nwradu.ro
Categorii: Software
Cuvinte cheie: Gmail, Google
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.