Arhiva-Telecomunicatii

Au fost oferite datele statistice cu referire la modul în care Orange s-a descurcat pe plan local. La sfârșitul anului, Orange România avea 10.283.000 clienți. Valoare cu aprox. 40.000 mai mare ca la sfârșitul lui T3 2012.

Vânzările de smartphone pe 2012 au crescut cu 110% și traficul de date cu 83% față de 2011. Orange oferă 21.6 Mbps la nivel național, 43.2 Mbps în 562 de localități și 4G în 126 localități.

M.orange.ro este cel mai accesat portal mobil cu peste 200.000 de vizualizări pe zi. Pe Orange.ro s-a ajuns la 1.2 milioane vizitatori unici pe lună.

Declarație oficială:

În 2012 Orange România şi-a consolidat poziţia de lider de piaţă, nu doar din punctul de vedere al cotei de piaţă şi al cotei valorice, cât mai ales din perspectiva experienţei pe care a oferit-o clienţilor săi. Și acest an va fi plin de încercări pentru industria telecom, având în vedere presiunea asupra investițiilor venită din partea deciziilor de reglementare. Cu toate acestea, în 2013 intenționăm să investim masiv în rețele de ultimă generație 4G, în extinderea portofoliului de servicii şi produse şi ne vom menţine atenţia asupra calităţii serviciilor şi a modului în care interacţionăm cu clienţii noștri”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Veniturile pe 2012 s-au ridicat la 913 milioane euro cu 2.6% mai puțin decât în 2011 și asta pentru că au fost reduse tarifele de interconectare. În T4 2012 a fost realizată o cifră de afaceri de 233 milioane euro cu 2.7% mai puțin decât în T4 2011.

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung GALAXY Note20 Ultra, Canon 70D pentru fotografiile făcute la recenziile de pe site și notebook-ul de gaming ASUS ROG Strix Scar III. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.