Au trecut, deja, mai bine de două săptămâni de la marea lansare a tabletei iPad 2 în Statele Unite și câteva zile de la lansarea acesteia în alte state din lume. Cu toate că succesul acestei tablete este împărtășit pe plan mondial, prețul acesteia nu este identic în toate statele:
- în Marea Britanie, preţul tabletei este mai mic decât în restul ţărilor din Europa, aceasta fiind vândută la preţul de 455 de euro.
- în zona euro, noua generaţie de iPad 2 este pusă la vânzare în majoritatea ţărilor cu 479 de euro, puţin mai scump în Franţa şi mai ieftin în Luxemburg.
- în Statele Unite, unde iPad 2 a fost pus în vânzare de pe 11 martie, preţurile începeau de la 354 de euro (499 dolari) pentru modelul de bază (16GB doar cu conectivitate Wi-Fi), pe când în Danemarca costurile pentru achiziţia unei tablete de acest fel preţul era de 497 euro.
- Hong Kong se poate lăuda cu cele mai mari preţuri. Deşi oficial lansarea noii generaţii a tabletei de la Apple este abia luna viitoare, oamenii de afaceri chinezi, au pus la vânzare dispozitive cumpărate din Statele Unite la preţuri de 1.346 de euro.
- în România, eMag a epuizat vineri primul lot de 80 de tablete iPad 2 importate în ţară, iar compania se aşteaptă ca şi următoarele stocuri să fie vândute rapid, în condiţiile în care magazinul avea la finele săptămânii trecute precomenzi de la alte 720 de persoane. Preţul tabletelor vândute în România porneşte de la 2.499 lei (611 euro), pentru varianta de 16 GB, fără conectitivitate 3G.