Cum vor arăta reclamele din WhatsApp

/
/
23 mai 19
/

Facebook se pregătește să introducă reclame în WhatsApp din 2020. Era cumva logica ca la un moment dat să găsească o soluție de monetizare.

Reclamele din WhatsApp vor fi afișate în secțiunea Status / echivalentul Instagram Stories. Ocupă întregul ecran, așa cum remarcați și în exemplul adus de către Matt Navara.

Este o confirmare oficială legată de introducerea reclamelor și acum avem idee ce ne-a pregătit Facebook din acest punct de vedere.

Ați prefera să scăpați de reclame în Facebook, Instagram sau WhatsApp pentru un abonament lunar? Așa cum se întâmplă în YouTube cu YouTube Premium. Până la urmă, presupun că discuția este legată și de numărul & amploarea abonamentelor (Netflix, HBO Go, Prime Video, YouTube Premium sau Music etc).

Sursa: BGR.com
Categorii: Software
Cuvinte cheie: facebook, whatsapp
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Un grup de hackeri a anunţat că a furat 86 de milioane de piese din baza de date Spotify, adică 99.6% din toate ascultările de pe platforma de streaming audio

Un grup de hackeri cunoscut drept „Anna’s Archive” a anunţat că a spart baza de date a gigantului suedez Spotify şi a furat aproape 300 TB de date.

Patriarhia Română a lansat Trinitas Film, prima platformă de streaming video cu conţinut creştin-ortodox din lume (avem şi preţul abonamentului)

Dacă sunteţi în general o persoană credincioasă, dar timpul nu vă permite să ajungeţi foarte des la biserică, aflaţi că acum aveţi o nouă sursă de informare şi una chiar foarte bine pusă la punct.

Jocul FIFA (2026) va fi lansat anul viitor în parteneriat cu Netflix şi Delphi Interactive

Vă era dor de un nou joc din faimoasa serie FIFA? Chiar dacă parteneriatul dintre EA Sports şi FIFA a încetat de ceva timp, reprezentanţii federaţiei nu au renunţat niciodată la ideea că brandul FIFA va reveni sub o formă sau alta într-un nou joc.