Brandurile asiatice doresc să intre puternic şi în Europa, iar pentru a reuşi acest lucru investesc sume importante de bani în cel mai apreciat sport de pe bătrânul continent, fotbalul. Dacă OPPO are contract cu Cristiano Ronaldo, Leagoo este sponsor oficial Premier League, iar VIVO este partener oficial al Campionatului Mondial Rusia 2018, brandul de accesorii Tronsmart a anunţat că noul său ambasador este nimeni altul decât Luis Suárez, jucătorul echipei FC Barcelona.
Tronsmart se descrie a fi una dintre cele mai inovatoare companii chinezeşti din zona consumer electronics, producând device-uri la înalte standarde calitative. Compania este prezentă activ în Asia, Orientul Mijlociu şi America, iar prin această colaborare cu Luis Suárez îşi doreşte să aibă o mai mare vizibilitate şi în Europa.
Parteneriatul Tronsmart – Luis Suárez are şi un prim rezultat şi anume boxa portabilă ediţie limitată Tronsmart Element Mega Exclusive Luis Suarez Edition. Acesta are inscripţionată semnătura fotbalistului, vine cu conectivitate bluetooth 4.2, NFC, o putere audio totală de 40W, o frecvenţă de răspuns cuprinsă între 115HZ şi 13KHz şi o baterie de 3300 mAh ce promite o audiţie completă de până la 15 ore.
Tronsmart Element Mega Exclusive Luis Suarez Edition poate fi controlată tactil, iar preţul de achiziţie este de 99.99 dolari pe geekbuying.com. Acest retailer propune şi un mic joculeţ în care trebuie să întoarceţi nişte cartonaşe pentru a câştiga diverse puncte ce pot fi transformate în premii.
Promoţia Tronsmart mai include şi alte accesorii precum gamepad-ul Mars G02 la 20.99 dolari, încărcătorul auto C24 cu două porturi USB la 3.99 dolari sau caştile bluetooth Arc Wireless la 27.99 dolari. Întreaga ofertă o găsiţi pe geekbuying.com, iar dacă vreţi să aflaţi mai multe despre produsele Tronsmart intraţi pe tronsmart.com.