De ce nu ai "succesuri" în blogging?

06/12/2009

                În primul rând îmi cer scuze pentru titulatura folosită „succesuri”. Ştim unde bate şi sunt sigur că multă lumea este sătulă de agramaticalităţi (cum spunea un fost manelist şi actual compozitor de mare audienţă). 

                Fiecare individ când îşi crează un cont de blogger sau wordpress are în mintea sa ceva. Poate fi mai desluşit sau încâlcit. Majoritatea încep din curiozitate, să vadă cum este, dar sunt şi o groază de visători care se aşteaptă la venituri peste noapte. Este imposibil să începi de la zero şi să ai şansă. Citind acest articol îmi dau seama de ce mare parte nu îşi ating scopurile. 

                 Este vorba de muncă. Şi în online precum în offline este nevoie de ea şi puţini bloggeri sunt dispuşi să pună osul la muncă. Majoritatea nu au timp sau înclinaţie să studieze fenomenul, să îşi umple readerul cu bloguri de pe afară şi de la noi, să treacă prin arhivele celor din top. Este greu. Aproape imposibil este să analizezi, să procesezi informaţia şi să aplici în cazul tău. Sunt şi exemple pozitive, slavă Domnului. 

                 Bloggingul cere timp, resurse, analiză şi … un dram de noroc. 

                 Update: Nu „iubesc” blogăritul. La mine a apărut din prea mult timp liber şi se lasă descoperit treptat, treptat. Ştiu la nivel general ce ar trebui să fac dar … precum acel mit întâlnit în cultura noastră, prefer să … fiu „leneş”.         

Categorii
Tag-uri
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.