De ce nu ai "succesuri" în blogging?

/
/
6 dec. 09
/

                În primul rând îmi cer scuze pentru titulatura folosită „succesuri”. Ştim unde bate şi sunt sigur că multă lumea este sătulă de agramaticalităţi (cum spunea un fost manelist şi actual compozitor de mare audienţă). 

                Fiecare individ când îşi crează un cont de blogger sau wordpress are în mintea sa ceva. Poate fi mai desluşit sau încâlcit. Majoritatea încep din curiozitate, să vadă cum este, dar sunt şi o groază de visători care se aşteaptă la venituri peste noapte. Este imposibil să începi de la zero şi să ai şansă. Citind acest articol îmi dau seama de ce mare parte nu îşi ating scopurile. 

                 Este vorba de muncă. Şi în online precum în offline este nevoie de ea şi puţini bloggeri sunt dispuşi să pună osul la muncă. Majoritatea nu au timp sau înclinaţie să studieze fenomenul, să îşi umple readerul cu bloguri de pe afară şi de la noi, să treacă prin arhivele celor din top. Este greu. Aproape imposibil este să analizezi, să procesezi informaţia şi să aplici în cazul tău. Sunt şi exemple pozitive, slavă Domnului. 

                 Bloggingul cere timp, resurse, analiză şi … un dram de noroc. 

                 Update: Nu „iubesc” blogăritul. La mine a apărut din prea mult timp liber şi se lasă descoperit treptat, treptat. Ştiu la nivel general ce ar trebui să fac dar … precum acel mit întâlnit în cultura noastră, prefer să … fiu „leneş”.         

Categorii: Arhiva
Cuvinte cheie:
Emil Dragotă
Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra, Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming Gigabyte Aorus 16X 9SG a fost transformat în desktop PC ad-hoc alături de Mac Mini cu Apple M4. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.

Prima Sport şi Digi Sport pierd noi competiţii sportive majore în disputa cu Pro TV (Voyo)

Pro TV continuă să bage adânc mâna în buzunare pentru a cumpăra competiţii sportive majore, totul pentru a creşte gradul de atractivitate a platformei de streaming video Voyo.

Piața de smartphone-uri în T3 2025 – Samsung este lider și pe următoarele poziții sunt Apple, Xiaomi, Transsion și vivo

Omdia a publicat un raport în ce privește livrările de smartphone-uri pe trimestrul recent încheiat - cuprins între 1 iulie 2025 - 30 septembrie 2025.