Pe 19 mai a avut loc și etapa finală din cadrul Innovation Labs 2.0. De-a lungul timpului v-am ținut la curent. Prima etapă am detaliat-o aici și a doua etapa a cuprins echipele finaliste. În urmă cu câteva zile au fost prezentate soluțiile dezvoltate și s-a făcut procesul de jurizare.
Declarații oficiale:
„Mă bucur să văd în sală antreprenori cunoscuţi, alături de profesionişti din firme de tehnologie, reprezentanţi ai mediului academic şi jurnalişti şi că putem să vorbim astăzi despre un ecosistem puternic în România. Ne-am propus să creăm prin Innovation Labs un loc unde greşeala şi eşecul sunt ridicate la rang de cinste, un loc unde tinerii îşi permite să încerce şi să înveţe astfel ce înseamnă să fii antreprenor, iar faptul că sunteţi astăzi în număr atât de mare aici ne arată că am reuşit”, a spus Andrei Pitiş în deschiderea evenimentului.
„Anul trecut am câştigat premiul pentru cea mai bună afacere la Innovation Labs 1.0. Eram o echipă tehnică şi programul a fost interesant, însă trebuie să recunosc faptul că nu am înţeles mare lucru. Ce trebuie să ştiţi este că astăzi este de fapt prima zi din startup-ul vostru: până acum aţi testat nişte metode şi aţi fost îndrumaţi în permanenţă. De acum încolo, dacă vreţi să mergeţi mai departe, trebuie să vă faceţi în mod sistematic timp pentru afacerea voastră”, i-a sfătuit Alex Radovici pe tineri.
Juriul a fost format din Julien Ducarroz (Chief Commercial Officer Orange Romania), Mirela Bosoi (Head of Brand & Communication Orange) Oana Viciu (Senior Marketing Manager Microsoft România), Cristian Udrescu (Business Advisor Trend Consult Group), Alexandru Lăpuşan (Fondator Zitec), Cristian Olăraşu (Fondator Early), Teodor Ceauşu (Country Manager IXIA), Raluca Georgescu (Co-organizator Gala Premiilor eCommerce), Vladimir Oane (Co-Fondator UberVU) şi Mălin Ştefănescu (investitor şi CEO EEU Software).
Sponsorii Innovation Labs 2.0 au fost Orange și Microsoft, iar echipele ce au câștigat:
1. Openmind – cea mai bună afacere.
Denumirea completă este Openmind Retail Analytics și este o platformă care ajută retailerii să își optimizeze business-ul în funcție de o targetare mai eficientă a clienților.
2. MusicMaster – cel mai bun pitch.
Aplicație mobilă ce permite muzicienilor amatori să găsească acordurile pentru melodiile pe care vor să le cânte, să le stocheze offline și să le asculte în funcție de preferințe.
3. Lifebox – cel mai bun produs
Permite realizarea de albume foto comune cu prietenii.