Diverse

IKEA a cucerit Bucureștiul, cel puțin. IKEA are un magazin deschis în Băneasa, iar al doilea urmează a fi deschis tot în București, într-o altă locație. Asta arată apetitul bucureștenilor și al celor din sudul țării pentru produsele companiei suedeze. 

Pe de altă parte, IKEA este cunoscută pentru catalogul său ce a ajuns la a 10 ediție în România.

Câteva date interesante pe care le-am cules din comunicatul de presă:

– 930.000 de cataloage IKEA urmează a fi livrate în perioada 17 august – 6 septembrie în orașele București, Ploiești, Pitești și împrejurimi;

– prețurile din catalog sunt cele maxime, iar atunci când ajungeți în magazin de-a lungul anului veți avea supriza să le vedeți reduse, dar în niciun caz mărite;

– aplicația IKEA oferă peste 50 de filme, imagini și vizualizări la 360 de grade ale camerelor, iar prin opțiunea de Realitate Augumentată puteți vedea cum arată în locuința voastră peste 400 de produse IKEA;

– catalogul IKEA pe 2015 – 2016 are 328 de pagini, iar tema sa: „Gesturile mici contează”;

– deșeurile organice de la restaurantul IKEA sunt preluate de către o firmă ce produce biogaz;

– noi produse în restaurant: iaurt înghețat la 3 lei, apă fructată cu 50% mai puțin zahăr decât sucurile disponibile până acum la dozator, Ice Tea cu arome de pin și mesteacăn, gustări din legume uscate și nuci, somon;

Declarații oficiale:

Catalogul IKEA de anul acesta are o temă care unește oamenii mai mult ca niciodată. O temă care vorbește despre individualitate, dar care este universală. O temă axată pe viața în jurul bucătăriei și pe acele mici momente magice care au loc în acest spațiu. Atunci când mâncăm o ultimă bucată de tort în timp ce toată lumea doarme. Atunci când presărăm busuiocul crescut în casă pe o farfurie plină cu paste. Sau atunci când îi aducem cuiva drag micul dejun în pat fără un motiv special. Despre asta vorbim în noul catalog. Sărbătorim lucrurile care fac viața în jurul bucătăriei să fie mai armonioasă și ne facem timp pentru lucrurile mici care fac marile diferențe. În paginile catalogului de anul acesta au prioritate bucătăriile, produsele pentru gătit și servit, precum și produsele din departamentul IKEA FOOD. Este o temă care ne place și credem că este extrem de relevantă și actuală pentru români,” a declarat Daniela Stoican, PR Manager IKEA România.

 

Categorii: anunturi-diverse
Tag-uri: IKEA
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.