Deutsche Telekom a anunţat în urmă cu doar câteva ore că îşi schimbă logo-ul. Noua versiune va fi disponibilă în toate ţările unde grupul are filiale, inclusiv în România.
Schimbarea este un cât se poate de banală, Telekom renunţând la ultimele două puncte. Noul format va fi de tipul 1-T-1 (digit-T-digit) şi semnifică “concentrarea, în special, pe participarea la viaţa digitală, pe activităţile durabile şi pe coeziunea socială”. Conform companiei, T-ul reprezintă “cea mai puternică conexiune între oameni, reprezintă participarea, încrederea şi optimismul digital”.
Andreea Cramer, Chief Commercial Officer Telekom România Mobile, a declarat că “Noul logo vine în sprijinul simplificării brandului şi al apropierii de clienţi, asupra cărora Telekom Mobile îşi concentrează eforturile, ajutându-ne în creşterea vizibilităţii şi digitalizarea comunicării noastre. În acelaşi timp, apartenenţa la un brand global atât de puternic şi valoros şi consistenţa pe care noua identitate vizuală ne-o asigură la nivel de Grup, reprezintă o forţă pentru compania noastră, o dovadă în plus a seriozităţii şi angajamentului pe care l-am făcut pentru a oferi cea mai bună experienţă clienţilor noştri.”
Este foarte clar că munca de designer din prezent a devenit una foarte, foarte provocatoare. După schimbarea radicală de logo a celor de la Xiaomi din primăvara anului trecut şi după nebunia curată generată de noul logo Google Chrome, acum a venit acest şoc de logo a celor de la Telekom. Bănuiesc că în spatele acestor modificări uluitoare au fost ani de muncă, zeci de şedinţe şi mii de întâlniri. Angajează cineva un designer (eu mă bag) ?