Arhiva-Resurse

Va avea loc între 22 și 23 februarie 2012. Și mai multe detalii în comunicatul de presă:

Specialisti in publicitate, planificare media si comunicare online vorbesc despre tendinte si experiente globale la Digital Marketing Forum 2012

Editia din acest an a Digital Marketing Forum reuneste la hotel Crowne Plaza Bucuresti, intre 22 -23 februarie, specialisti locali si internationali care aduc cu ei expertiza pietelor avansate de comunicare online, publicitate si strategie media. Aflat la cea de-a VI-a editie, Digital Marketing Forum propune participantilor cea mai consistenta si complexa editie de pana acum, constand in doua zile de conferinte, seminarii si intalniri specializate.

Discutiile din prima zi, 22 februarie, pun accentul pe noile idei si instrumente pe care le au brandurile pentru optimizarea campaniilor online. Dintre subiectele abordate la conferinta: evolutia marketingului sub influenta noilor media, strategia de marketing online, solutii pentru campaniile interactive, promovarea in social media.

Cea de-a doua zi (23 februarie) va gazdui doua workshopuri Social Media Marketing si Internet Marketing, in care vor fi prezentate atat elementele si strategiile de baza ce pot fi folosite in marketingul online, cat si analize mai avansate despre gestionarea corecta a platformelor web 2.0.

Printre vorbitorii care vor participa la eveniment se numara Odysseas Ntotsikas (Managing Director, Think Digital), Raluca Kisescu (Marketing Manager, Avon), Stefanos Karagos (Founder, Xplain), Vesna Zakario (Sales Director, Gemius),  Adrian Stanescu (Country Manager, Think Digital), Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions), Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto), Gabriel Nedelea (Managing Director, Metromind), Stefan Stroe (Consultant Independent), Bogdan Nitu (Partener, Webstyler), Andrei Rosca (General Manager, Spada), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks).

Pentru a completa informatiile oferite in cadrul evenimentului, Digital Marketing Forum lanseaza rezultatele studiului “Leading Brands by Romanian Internet Users”, realizat de Gemius Research si aflat deja la cea de-a V-editie, dezvaluie noi informatii cu privire la cele mai importante branduri  active in mediul online din Romania. Studiul contine totodata si clasamente ale brandurilor internationale si romanesti, din diverse domenii de activitate.

De asemenea, in cadrul Digital Marketing Forum va avea loc lansarea celei de-a cincea editii a Digital Marketing Report, o importanta sursa de informatie sintetizata si utila profesionistilor din segmentele online, comunicare, PR, marketing, etc.

Digital Marketing Forum este organizat de Evensys in colaborare cu Avon Romania si Think Digital. Pentru mai multe detalii legate de eveniment, accesati  www.digitalforum.ro

Categorii: arhiva-resurse
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.