Când spui Samsung, spui automat şi Galaxy, cam aici s-a ajuns când vorbim despre Samsung ca producător de smartphone-uri şi tablete.
Aproape orice model, orice device, este promovat la nivel global drept „Samsung Galaxy şi încă ceva”. Şi totuşi, reprezentanţii companiei sud-coreene vor o schimbare sau cel puţin asta sugerează zvonurile.
Se pare că Samsung vrea să renunţe la brandul Galaxy pentru categoria flagship, adică pentru tot ce înseamnă actualele serii Galaxy S şi Galaxy Z. Se doreşte acest lucru pentru a oferi mai multă forţă, mai multă putere de marketing modelelor premium.
Astăzi numele de Galaxy îl găseşti utilizat şi pe device-uri ce costă câteva sute de lei, astfel că, specialiştii Samsung, par a susţine că pentru categoria flagship este necesară o schimbare. Nu ştim dacă Galaxy va fi înlocuit cu altceva sau va rămâne simplu Samsung S şi Samsung Z Fold / Flip, cert este că există o posibilitate să apară o modificare la nivel de nume.
Sursa sud-coreeană susţine că Samsung se inspiră după Hyundai, producător auto ce foloseşte brandul Genesis pentru categoria maşinilor de lux.
Personal cred că o astfel de decizie ar ajuta, mai ales că Samsung nu este văzut drept un brand la fel de premium ca Apple. Când spui iPhone, automat te gândeşti la un smartphone excelent, premium, însă când spui Samsung Galaxy A, S, Z etc., aşteptările scad. Eu cred că o reintepretare totală în segmentul flagship ar ajuta, deoarece în mintea utilizatorilor s-ar putea realiza comparaţii directe mai uşoare.