Arhiva-Resurse

eMAG.ro se pare că a înregistrat un 2011 excelent și cel puțin aceasta este concluzia din comunicatul de presă. Cifra de afaceri pe 2011 s-a ridicat la valoarea de 145 milioane euro și își menține poziția de no. 1 între magazinele online din S-E Europei (cred că se referă la peninsula Balcanică și nu la estul Europei cu Rusia sau Ucraina – piețe mult mai mari).

În 2012 și-au propus o cifră de afaceri de 180 milioane euro și o deschidere mai mare către alte categorii din retail pentru conceptul eMAG Marketplace.

Anul 2011 a fost anul revenirii pe creştere a vânzărilor, iar jumătate din creştere a fost adusă proactiv de noi. Un alt lucru interesant în 2011 este schimbarea comportamentului de cumpărare: nu te mai poţi lăuda la televizor cu cele mai mici preţuri sau cele mai bune servicii, clienţii au învăţat să compare, să verifice şi să aleagă. Şi aici noi stăm bine, livrăm ceea ce promitem“, a declarat Iulian Stanciu, Director General eMAG.

eMAG va primi peste 100 de milioane de vizite în 2012, un trafic care este de cel puţin 10 mai mare decât un centru comercial important din România. Datorită acestui fapt, considerăm că eMAG Markeplace este o platformă foarte interesantă pentru orice comerciant, chiar daca are sau nu un magazin online propriu în prezent. Considerăm că nu avem concurenţi ci doar posibili parteneri, pentru că oferim acces la o bază uriaşă de clienţi care au deja încredere să cumpere de la eMAG”, a declarat Radu Apostolescu, Vicepreşedinte, Director de Dezvoltare eMAG.

Produsele care s-au vândut cel mai bine în 2012:

– Tabletele;

– Smartphone-urile;

– Laptopurile;

– Smart TV-urile.

Estimează pentru 2012 că ultrabook-urile se vor vinde foarte bine.

Categorii: arhiva-resurse
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 8 Pro, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.