eMAG aniversează 22 de ani în cursul zilei de mâine și s-a pregătit în mod special pentru eveniment.
Nu avem prea multe detalii în momentul de față și nici nu a fost adusă o pagină dedicată, cum se întâmplă de Black Friday spre exemplu.
Sunt câteva detalii pe care le-am extras din imaginea găsită în slider-ul eMAG:
- perioada în care se desfășoară promoțiile este 5 – 7 decembrie;
- premii garante la roata aniversară (presupun că sunt diferite cupoane cu reduceri în mare parte);
- reduceri de până la 30% la o sumedenie de produse.
eMAG este cel mai mare magazin online din țara noastră.
Mai multe informații despre rezultatele atinse în 2023 am aflat în urmă cu câteva săptămâni:
- în 2023, clienții eMAG au pus în coș cu 7% mai multe produse, în medie. Au fost cumpărate cu 17% mai multe unități, iar gama de produse a urcat de la 991.000 de produse în 2016 spre…, 17.3 milioane în 2023;
- productivitatea a fost crescută – cu 5% mai mulți angajați livrează cu 20% mai multe unități față de 2022 și asta pentru că au adus câțiva roboți ce ajută la un spor de viteză, utilizare de mai puține ambalaje;
- 3.5 milioane produse au fost livrate pentru selleri în 2023, de 3 ori mai mult față de 2022;
- chatbotul Dana ajută la rezolvarea mai rapidă a solicitărilor clienților (rata de rezolvare din prima a crescut de la 86.6% spre 97.8%). Aici presupun că vor fi comentarii aprinse în secțiunea de comentarii;
- au fost lansate mai multe magazine specializate, magazin în magazin să spun așa (Dermato-Cosmetice, Magazin de băuturi și cafea, Magazin de suplimente alimentare și vitamine, Magazin de încălțăminte);
- au ajuns la 600.000 de clienți Genius în 2023 de la 78.000 în 2021 și 375.000 în 2022;
- eMAG.ro și filialele sale emag.hu din Ungaria și emag.bg din Bulgaria deservesc 35 de milioane de locuitori, au avut 9.7 milioane clienți, adună 53.000 de selleri și listează 30.7 milioane produse.