Fuziunea dintre eMAG și Extreme Digital a intrat în etapa finală. Clienții din Ungaria pot accesa 4 milioane de produse pe o platformă unică – emag.hu.
Am extras mai multe date din comunicat:
🔵 eMAG are peste 2 milioane de clienți în Ungaria, prin eMAG.hu și-au propus să le ofere acces la un număr mai mare de produse, prețuri mai bune, comoditate pe partea de servicii de livrare și retur;
🔵 într-un studiu GKID, eMAG este liderul sectorului de comerț online din Ungaria;
🔵 la început de 2023 va fi finalizată investiția de 100 milioane euro în primul depozit eMAG din afara României situat lângă Budapesta;
🔵 eMAG Marketplace-ul din Ungaria înregistrează peste 2000 de parteneri români ce generează peste 40% din veniturile platformei;
🔵 eMAG și Sameday pregătesc extinderea rețelei de easybox de la 450 la 700 unități în 2022;
🔵 eMAG a demarat un plan de investiții pentru extinderea internațională în 2021 pe 2 ani cu valoarea de 785 milioane lei / aprox. 159 milioane euro.
Declarație oficială:
„Ne bucurăm că am ajuns în etapa în care activăm sub un singur brand, pe o platformă comună, și că le putem oferi clienților noștri din Ungaria o experientă de shopping superioară și servicii de livrare mai rapidă, cu ajutorul tehnologiei și al know-how-ului dezvoltate în România. Acest nou pas în dezvoltarea internațională a eMAG ne susține în strategia noastră de a crea cel mai mare ecosistem de ecommerce din regiune, prin oferirea unei game mai variate de produse și prin dezvoltarea de servicii care răspund nevoilor în continuă transformare ale clienților noștri din toate țările în care activăm,” a declarat Daniel Spiridon, VP Business Development & Strategy eMAG.