Diverse

În luna ianuarie a acestui an eMAG a anunţat programul “Deschide România” prin intermediul căruia permite producătorilor români să intre cu produse pe cel mai mare site românesc de vânzare online, prin listarea acestora pe platforma eMAG Marketplace.

Programul în sine este unul foarte bun, însă se pare că mai mulţi parteneri eMAG nu au înţeles că serviciile oferite trebuie să fie la înalte standarde de calitate. Până acum retailerul a scos deja 10 magazine de pe platforma eMAG Marketplace şi sunt şanse mari să mai urmeze şi alţii dacă nu vor respecta condiţiile impuse de eMAG.

“Am avut peste zece de selleri în trecut care au avut o reputaţie proastă, au livrat un serviciu slab. Primul lucru pe care îl facem este să le explicăm că reclamaţiile trebuie rezolvate în favoarea clientului, trebuie să îi faci returul la timp etc. Ne uitam unde a greşit, îi explicăm, îi arătăm cartonaşul galben, dacă în continuare face cu rea credinţă acelaşi lucru este scos din platformă. Se mai întâmplă. Noi plecăm de la ideea că oamenii sunt buni şi vor să facă bine.”, a declarat CEO-ul eMAG, Iulian Stanciu.

În acest moment pe eMAG Marketplace sunt prezente peste 13.000 de branduri de la peste 1000 de parteneri.

Sursa: capital.ro

Categorii: diverse

Despre autor

Cosmin Mușat

Editor la Gadget.ro din anul 2012, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează OnePlus 9 Pro și Acer Nitro 5 AN517-52.